piątek, 14 września 2012

Szkola, szkola i brak czasu.

Witam, chyba nie tylko ja mam problem z brakiem czasu, śpieszymy się i śpieszymy, no tak na przykład jest w moim przypadku. Oj, wpadłam w rutynę. 
Korzystając z okazji, że dzisiaj jest już piątek i zaczął się wymarzony weekend, postanowiłam odwiedzić bloga (:/ xoxo

Inspiracje muzyczne, warto przypomnieć sobie starsze piosenki i wysłuchać nowych hitów:

1. Na pierwszym miejscu znalazła się u mnie piosenka Louis'a Amstronaga " Cheek to cheek" oraz jej polska wersja " W siódmym niebie", wykonana przez Adama Aston'a, która pojawiła się choćby nawet w filmie "Jutro idziemy do kina", który serdecznie polecam.



2. Fanom IRY, na pewno przypomnienie tej piosenki się spodoba. "Nie daj mi odejść" - piosenkę jak najbardziej polecam na rozwianie melancholii, a także przypomnienie sobie starych dobrych czasów. 


3. Teraz coś z innej beczki, chyba każdy lubi posłuchać dobrego polskiego rapu, a jeśli nie każdy, to niech zacznie. " Siebie mi daj"  GrubSon'a czy " Ja bym oszalał" Onara, mi utkwią w pamięci na bardzo bardzo długo.



4. Metalica.. Chyba każdy słyszał tą piosenkę choć raz w życiu, czy w wersji akustycznej czy też oryginalnej. Jest idealna. 


5. Coś na dobrą nockę. Mogłabym przy tym zasypiać i to robię. Kocham i ubóstwiam tę piosenkę. 40 lat temu na dyskotekach  tańczyło się do niej największe przytulanki. Chciałabym znaleźć się na takiej imprezie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz