czwartek, 30 sierpnia 2012

Ciasto.

Witam, wczoraj miałam lenia, a i pogoda nie była zbyt wakacyjna, postanowiłam więc zrobić ciasto. Tak, tak jestem troszkę w robieniu ciast jak ten ślepiec, którego pytasz o drogę, ale starałam się i wyszło, najprawdziwsze ciastko. Jest proste i podobno smaczne :) Jak na moje pierwsze samodzielne ciasto (bo mamy w domu nie było) wyszło naprawdę nieźle. 

Zuza, przepraszam-ciasta już nie ma, ale zdjęcia zostały :)


W komentarzach, ze starszego postu, któraś pytała skąd wziąć taką koszulę, którą przerobiłam. No więc tak: możecie szukać je w "lepszych" sklepach, moja jest z firmy "George", znajdziecie je też w zwykłych sieciówkach, a także w sklepach z używaną odzieżą. Te ostatnie polecam, dlatego, że można kupić tam bardzo tanio, ciuchy które można fajnie przerobić (: 

Dzisiaj jeszcze: chciałam wspomnieć o bardzo fajnym coverze, świetnie zaśpiewany, jeszcze lepiej zrobiony. 
Dzisiaj to na tyle. / xoxo


5 komentarzy:

  1. Fajne cisto XD / GRAFIESE

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaamm .. ciastko XDD
    Pozdrawiam . XoXo

    OdpowiedzUsuń
  3. o Ty dupo! :P masz mi takie upiec! :D
    ej weź się odezwij jak będziesz miała czas to pójdziemy na spacer :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie tu // MISSTEEN

    OdpowiedzUsuń