piątek, 17 sierpnia 2012

Jeansowe spodenki DIY.

Siemka, dzisiaj post z spodenkami DIY, postanowiłam je zrobić dzisiaj, bo wczoraj przyszły mi ćwieki, które ostatnio zamówiłam. Jest moda na ćwieki, więc postanowiłam umodnić moje stare spodenki..
Korzystając z tego, że były z wysokim stanem, wycięłam na jednej z nogawek kilka małych podłużnych dziur nożyczkami, z następnymi praniami dziury się poszerzały i robiły coraz ładniejsze. 
Dzisiaj dodałam ćwieki i gotowe. (: / xoxo


Potrzebne nam będą: ćwieki, ostre nożyczki, jeansowe spodenki. 

1. Nakłuj spodenki, aby "różki" ćwieka lepiej weszły w materiał.


2. Włóż ćwieka i zagnij "różki" z drugiej strony, żeby ćwieki nie wypadały.. 


3. Układaj ćwieki jeden po drugim w linii prostej.


4. Wypełnij całą kieszeń ćwiekami i gotowe.

Gotowe!

3 komentarze:

  1. jaki fajny blog, będę zaglądać tu częściej :D / cuttins <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , będe częściej tu zaglądać . Skoro jesteś tak jakby w DIY . ; **

    // trixie //

    OdpowiedzUsuń