wtorek, 14 sierpnia 2012

Filmy.

Uf, u mnie zimno i nie widać, żeby były wakacje. Jeszcze prawie dwa tygodnie i szkoła, niestety.
No  nic dzisiaj chciałabym pogadać o filmie i kinie, postanowiłam przedstawić wam kilka filmów, które według mnie warto obejrzeć. Będzie różna tematyka, dlaczego? Bo każdy ma własny gust. Zaczynamy... (:

Niedawno byłam w kinie na Madagaskar 3, było dość śmiesznie, oprócz tego, że nie siedziałam w tym samym rzędzie co moi znajomi, bo zabrakło miejsc, tylko pomiędzy tatusiami, którzy rechotali nawet z reklam. U mnie film zasługuje na 4+, bo był dobry, ale nie pokochałam go tak jak 1 i 2 części :)


Drugi film, którym od dawna się interesuje, jest hiszpańska produkcja drugiej części Trzy Metry Nad Niebem, pt. Tylko Ciebie Chcę. A dla fanek pierwszej części tego filmu mam dobrą wiadomość. Cały film można już oglądać TUTAJ!
Niestety jeszcze go nie oglądałam, ale dzisiaj zamierzam romansować właśnie z tym filmem.


Jedni lubią romansidła, drudzy dobre komedie jeszcze inni horrory, ostatnio z koleżanką oglądnęłyśmy wszystkie części Paranormal Activity, fakt film zrobiony jest tak jakby opowiadał prawdziwą historię oparta na faktach. Film dostaje ode mnie 3+, bo na naprawdę straszne i wstrząsające momenty musiałam czekać do końca filmu.


Ostatnim filmem który niedawno oglądałam był LOL, z Miley Cyrus w roli głównej. Opis filmu jeszcze przed oglądnięciem był zadowalający, ale po seansie spodziewałam się czegoś więcej. Film miał być o narkotykach, problemach, kłótniach matki z córką. Ale nie za bardzo zrozumiałam o czym dokładnie był ten film. Daje 3+, bo z fabuły kompletnie nic nie zrozumiałam, a Cyrus grała dość przyzwoicie. 

3 komentarze:

  1. oglądałam Madagaskar 3 i przyznam że fajny film :) Lol też oglądałam - jest świetny ! masz fajnego bloga :) // CRINED

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, naprawdę świetny blog, też oglądałam wszystkie te filmy i były świetne aaaaa :)

    OdpowiedzUsuń