czwartek, 16 sierpnia 2012

Paznokcie.

Hej, planowałam posta z ciuchami DIY, ale to innym razem, dzisiaj paznokcie. A będą to paznokcie wodne i cieniowane. Swoich rąk i paznokci użyczyła mi Zuzia, za co serdecznie dziękuję. Przy ich tworzeniu było bardzo dużo śmiechu (: 

~ Paznokcie wodne.

Potrzebne będą: woda, kubeczek (najlepiej plastikowy), wykałaczka lub stary ołówek, taśma klejąca, kawałek papieru, lakiery.

1. Malujemy paznokcie na wybrany przez siebie kolor, najlepiej jasny. 

2. Obklejamy taśmą paznokcie tak, aby po zanurzeniu palec nie był brudny (na moim zdjęciu nie zbyt to widać).


3. Do kubeczka z wodą kropelkami, naprzemiennie "nalewały" wybrane kolory lakierów, by powstało coś na kształt kółka.


4. Wykałaczką "malujemy" wzorki na wodzie według swojego "widzi mi się".


5. Wkładamy obklejonego paznokcia do wody i przytrzymujemy chwilę. Potem resztki lakieru odsuwamy wykałaczką.


6. Kiedy paznokieć wyschnie odklejamy taśmę i ewentualnie malujemy go lakierem przeźroczystym lub utwardzaczem. 

Gotowe! 
~ Paznokcie cieniowane.

Potrzebne będą: gąbka, lakiery do paznokci. 

1. Pomaluj lakierem paznokcie, jako podkład, na wybrany kolor (najlepiej jeśli to będzie najciemniejszy lub najjaśniejszy odcień lakieru, ja zaczęłam od najciemniejszego).


2. Nałóż na róg gąbki lakier, w tym wypadku będzie to jasny niebieski.


3. W kroku trzecim zrób to samo co w kroku drugim, nałóż tylko inny kolor lakieru. Ja użyłam białego. 

4. Paznokcie są gotowe, możesz je na koniec pomalować lakierem bezbarwnym lub utwardzaczem by wytrzymały dłużej. 

Gotowe!

Dzisiaj na tyle, życzę miłego malowania i dużo wytrwałości! (; / xoxo

6 komentarzy:

  1. Tuptuś jutro powtórka :)
    jeszcze do szczęścia mi brakuję posta o tym jak ładnie podcinać włosy^^ :D
    aa i dziękuję za paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, na pewno skorzystam! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Co do paznokci wodnych to mi nie wyszły i próbowalam wielokrotnie. I moim zdaniem te u ciebie też nie są fantastyczne oglądając na yt zagraniczne filmiki to efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ja też nie jestem zadowolona z moich wodnych paznokci. Według mnie to wszystko zależy od lakierów i umiejętności (:

      Usuń
  4. To co pokazałaś było pokazane na początku wakacji w Pytaniu na Śniadanie nie żeby coś, ale fajnie Ci to wyszło jestem z byt nie cierpliwa na zabawę z paznokciami chodź na wyjazd zrobiłam sobie z tą gąbeczką, bo to było dość proste i łatwe i paznokcie ciekawiej wyglądają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam ten odcinek "Pytania na śniadanie", tyle, że ja robiłam te paznokcie już dużo, dużo wcześniej, za nim jeszcze były hitem tego lata (:

      Usuń